خدایا

تبلیغات

اعتیاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر

خدایا



مواد مخدر حربه دشمنان برای ضربه زدن به توانمندی های ملت ایران است

مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی گفت: رواج مواد مخدر حربه بزرگ دشمنان برای ضربه زدن به توانمندی های ملت بزرگ ایران است.

شهلا تاجفر روز دوشنبه در پنجمین جلسه کمیته تخصصی پیشگیری از اعتیاد در حوزه زن و خانواده استانداری آذربایجان غربی افزود: دشمنان با ابزارهای مختلف برای شیوع مصرف مواد مخدر در جامعه ایران به منظور ضربه زدن به فرهنگ غنی دینی و ملی و توانمندی های ملت بزرگ ایران اسلامی تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: باید تمامی اقشار جامعه با هوشمندی و آگاهی با این تهدیدات مقابله و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

وی ادامه داد: بانوان در عرصه مقابله با تهدید مواد مخدر در جامعه نقش بی نظیری دارند و می توانند با عمل به وظایف خود در خانواده، این نقش را به خوبی ایفا کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: مصوبات کمیته تخصصی پیشگیری از اعتیاد در حوزه زن و خانواده تنها مختص ارومیه نیست و همه شهرستان ها، روستاها و مناطق عشایری و حاشیه ای باید به این مصوبات توجه کرده و اجرای آن را در دستور کار قرار دهند.

تاجفر اظهار امیدواری کرد که دستگاههای اجرایی مرتبط با انجام برنامه های منسجم و هماهنگ، در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه تاثیرگذار باشند.

ساماندهی برنامه ها و فعالیتهای کمیته تخصصی پیشگیری از اعتیاد در حوزه زن و خانواده از جمله مصوبات این جلسه بود.



.